Forums
| Personal Thuis Computer Club :: Forums :: Van alles over de computer :: Vragen over hard/software |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
| wegvallen draadloze verbinding | ||
![]()
|
|
|
Moderators: Admin, webmaster
|
| Auteur | Bericht | ||
| Frankvdd |
| ||
![]() Geregistreerde deelnemer #229 Geregistreerd: Fri Jul 09 2010, 04:50PMberichten: 1 | Mijn Dell PC met Windows XP SP3 is met Internet verbonden dmv een WIFI netwerk via Netgear WPN 111. Na verloop van tijd valt de verbinding soms weg. De verbinding van Netgear met de router is dan nog intact. Het ligt dus aan de PC. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn. Of welke driver ik moet vernieuwen? | ||
| Terug omhoog | | ||
| Tgtje |
| ||
![]() Geregistreerde deelnemer #59 Geregistreerd: Sat Jun 25 2005, 11:06AMberichten: 30 | Heb die dingetjes ook gehad, soms perfect, en andere keer ...naja.. bevolen oplossing : haal de nieuwste drivers voor de stick en update ze. heb je nog alle info over je router? fabrieksinstelling, en alles opnieuw. Heb nog even voor je gezocht wat netgear zelf zegt : http://kb.netgear.com/app/answers/detail/a_id/1153 deze komt het dichtste in de buurt o ja het wil ook nog wel eens helpen om niet de module van netgear te gebruiken voor verbinden (software), maar dit door windows zelf te laten doen (draadloze verbindigen beheer). succes [ Bijgewerkt Sun Jul 11 2010, 01:44PM ] Tgtje 1:The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand.. 2:Het grootste computer probleem zit meestal tussen de stoel en de pc.. (verder ben ik ook machteloos) | ||
| Terug omhoog | | ||
![]()
|
|